eBoi
Jak załatwić sprawę?
Budowa zewnętrznych schodów ewakuacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Trzcińsku -Zdroju
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zadanie pn. Budowa zewnętrznych schodów ewakuacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Trzcińsku -Zdroju.
I. NAZWA, ADRES I DANE TELEADRESOWE ZAMAWIAJĄCEGO:
Stowarzyszenie Dom z Sercem
ul. Aleja Róż 1, 74-510 Trzcińsko Zdrój
telefon: 91 414-80-60
fax: 91 414-81-62
NIP: 8581779376, REGON 320327466
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Budowa zewnętrznych schodów ewakuacyjnych Działka nr 131/4, obręb 02 Trzcińsko Zdrój, jednostka ewidencyjna 320608_4 Trzcińsko Zdrój Miasto, Aleja Róż 1, 74-510 Trzcińsko Zdrój.
1.1. Roboty budowlane obejmują w szczególności:
a) wykonanie fundamentów
b) wykonanie i zamontowanie schodów ewakuacyjnych
1.2. W skład przedmiotu zamówienia ponadto wchodzą pozostałe prace towarzyszące mające na celu kompleksowe, ryczałtowe prawidłowe zrealizowanie zadania, tj. m.in.:
a) zapewnienie kadry technicznej do prowadzenia Inwestycji m.in. kierownik budowy,
1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie geodezyjnej obsługi robót. tj. m.in. wytyczenie obiektów sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej z uwzględnieniem powierzchni nowo wykonanych schodów.
1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac związanych z wykonaniem zadania i uzyskania oraz przekazania Zamawiającemu ostatecznej i bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu oraz uzyskania wszelkich innych decyzji, uzgodnień i pozwoleń koniecznych do przekazania Zamawiającemu do użytkowania, a także poniesienie wszelkich kosztów niezbędnych do ich uzyskania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 2 oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 3 oraz zapisów wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbyć się zgodnie ze sztuką budowlaną, normami technicznymi i w sposób umożliwiający odbiór inwestycji.
6. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem, decydujące są zapisy w dokumentacji projektowej.
7. Gwarancja i rękojmia : minimum 36 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji jest tożsamy z okresem rękojmi i stanowi kryterium oceny ofert.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 15 grudnia 2019 r..
IV. INFORMACJA O KRYTERIACH OCENY ORAZ O WAGACH PUNKTOWYCH
1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
L.p. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1) |
Cena oferty (C) |
80% |
80 punktów |
2) |
Termin oferowanej gwarancji (Gw) |
20% |
20 punktów |
1.1. W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób:
ad. 1) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty (C) - waga kryterium 80%:
W kryterium cena oferty (C) największą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną (brutto).
Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:
Cmin
Wartość punktowa „C” = -------------------------------- x Max(C)
Cbad
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert
Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej
Max(C) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena oferty (tj. 80 pkt)
ad.2) Sposób przyznania punktów dla kryterium gwarancja (Gw) - waga kryterium 20 %:
Ocena punktowa w kryterium „Termin oferowanej gwarancji” dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy w formularzu ofertowym w zakresie oświadczenia Wykonawcy o terminie gwarancji.
Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata od daty odbioru końcowego zadania, zaś maksymalny okres gwarancji dopuszczalny przez Zamawiającego wynosi 5 lat od daty odbioru końcowego zadania.
Zamawiający przyzna następującą ilość punktów w kryterium Termin oferowanej gwarancji (Gw) :
-
za oferowanie przez Wykonawcę minimalnego wymaganego terminu gwarancji wynoszącego 3 lata - 0 pkt.
-
za oferowanie przez Wykonawcę przedłużonego terminu gwarancji wynoszącego 4 lata - 10 pkt.
-
za oferowanie przez Wykonawcę przedłużonego terminu gwarancji wynoszącego 5 lat - 20 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji na roboty budowlane lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 5 lat, Zamawiający przyzna punkty odpowiadające temu okresowi.
Łączna punktacja oferty = wartość punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „GW” (gwarancja).
W powyższych kryteriach oferta wykonawcy może łącznie uzyskać maksymalnie 100 pkt.
V. TERMIN SKŁADANIA OFERTY
1. Zabezpieczoną ofertę w formie pisemnej należy złożyć w terminie do 04.11.2019 do godziny 12.00 w budynku Domu Pomocy Społecznej w Trzcińsku Zdroju w sekretariacie.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.11.2019 o godz. 13.00 w budynku Domu Pomocy Społecznej w Trzcińsku Zdroju w stołówce placówki.
VI. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych) DZ.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Stowarzyszenie Dom z Sercem
ul. Aleja Róż 1, 74-510 Trzcińsko Zdrój
2) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia
telefon: 91 414-80-60
fax: 91 414-81-62
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 li. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Budowa zewnętrznych schodów ewakuacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Trzcińsku -Zdroju”
4) w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt 3), dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
a) podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
b) podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
VII. WYKAZ DOKUMENTÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ NIEZBĘDNYCH DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ.
1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do zapytania)
2. Parafowanego na każdej stronie wzoru umowy (zał. nr 4).
-
Termin związania ofertą upływa po 10 dniach licząc od terminu składania ofert.
-
Zamawiający zastrzega prawo odstąpienia od podpisania umowy w przypadku braku uzyskania dotacji od Powiatu Gryfino na wykonanie robót określonych w zapytaniu.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogłoszenie.pdf (PDF, 1.0MB) | 2019-10-25 12:36:01 | 1.0MB | 534 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.zip (ZIP, 10.MB) Po terminie otwarcia ofert |
2019-10-25 12:36:01 | 10.MB | 9 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odp_na_zap.pdf (PDF, 419KB) | 2019-10-28 11:49:35 | 419KB | 484 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Łukasz Bernacki | 25-10-2019 12:36:01 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Zdzisław Iwanicki | 25-10-2019 |
Ostatnia aktualizacja: | Łukasz Bernacki | 28-10-2019 11:49:41 |